Stěhování kanceláří – bez omezení provozu

Zajisté každý podnikatel či majitel společnosti nacházející se v řešení situace ohledně stěhování kanceláří, má jisté představy a zejména požadavky o průběhu akce. Prioritou zajisté je, aby došlo pokud možno k co nejmenšímu omezení provozu. Stejně tak, aby se žádné věci při stěhování nic nestalo, nedošlo k poškození apod. V tomto směru je adekvátní se spolehnout na služby profesionální firmy, která má ve své kompetenci stěhování kanceláří a disponuje zároveň dlouholetou zkušeností.
neformální schůzka.jpg
Levně, precizně a rychle

Vše lze vyřešit zcela snadno. Stačí zavolat na dispečink firmy, kde sdělíte detailní seznam věcí ke stěhování. Předem si zároveň domluvíte i balicí materiály, které dostanete k zapůjčení od firmy zdarma. A třetím důležitým krokem je zajištění místa pro parkování vozu. Jde o to, aby bylo co nejblíže k danému objektu a neopomenout zajistit také volnou přístupovou cestu.
počítačová sestava.png

Nabídka aneb co lze vše využít

Zkušenosti ohledně stěhování malé i velké firmy. Maximální vstřícnost ke klientovi a jeho požadavkům. Objednávka, tj. poptávka je vždy vyřízena v co nejkratším možném termínu. Snaha o uskutečnění stěhování v požadované lhůtě. Zdarma je prohlídka objektu a předměty stěhování technikem, stejně tak i návrhy na řešení a rady v případě specifické situace.

V kompetenci je rovněž stěhování břemen nad sto kilogramů, trezory, stroje apod. Prioritou je odvedení kvalitní služby a minimální omezení provozu. Samozřejmostí je poskytování služeb i o svátcích a víkendech.
kelímek na tužky.jpg
Můžete se spolehnout i na zajištění kontejnerů pro skartované věci a nepotřebné dokumenty. Součástí je i zajištění ekologické likvidace výpočetní techniky. Při stěhování se můžete spolehnout na odbornou manipulaci s výpočetní technikou a jinou elektronikou, tj. odpojení a opětovné zapojení, instalaci apod. Pozitivní je, že vše je k dispozici za přijatelnou cenu.

Posted in <a href="https://www.brandel.cz/spolecnosti/" rel="category tag">Společnosti</a>